Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů

Název práce: Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů
Autor(ka) práce: Vacková, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analýzu vlivu národní mentality na obchodní jednání a podnikání v České republice
Klíčová slova: obchodní jednání v ČR; česká mentalita; český národ
Název práce: National mentality as a factor influencing negatiation of Czech businessmen and managers
Autor(ka) práce: Vacková, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
analysis of Czech national mentality and its inluence on negatiation of Czech businessmen and managers
Klíčová slova: Czech businessmen and managers; Czech mentality; national mentality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2010
Datum podání práce: 5. 12. 2010
Datum obhajoby: 11. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27259/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: