Přímý prodej a jeho význam v retailingu

Název práce: Přímý prodej a jeho význam v retailingu
Autor(ka) práce: Skopal, Ruslan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit, co zvyšuje pravděpodobnost toho, že si zákazník nabízený produkt zakoupí. A co zákazníka motivuje si produkt koupit od člověka, kterého nezná. V první části této práce použiji knihu "Navigate, selling the way people like to buy" od Dustina Hillise, kde budu vycházet z rozdělení zákazníků do čtyř skupin, dle toho jakým způsobem nakupují. Stejně jako v semináři Lee McCroskeyho "Becoming a Chameleon", tyto čtyři typy posléze budu porovnávat se zjištěním z praxe. Pro aplikaci teorie jsem si vybral letní program společnosti Southwestern. Budu vycházet hlavně ze svých vlastních zkušeností a ze svých zápisků a poznatků. Mám 3 roky zkušeností (osobně jsem za 240 dnů prodeje prodal produkty 850 zákazníkům). Závěrem bude vyhodnocení užitečnosti znalosti všeobecné teorie v konkrétním případě, a zda lze brát zákazníka jako unifikovanou jednotku.
Klíčová slova: adaptace; společnost Southwestern; Přímý prodej; typologie zákazníků
Název práce: Direct sale and its importance in retailing
Autor(ka) práce: Skopal, Ruslan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this Bachelor's Thesis is to find out what are the main reasons for a customer to buy a product, and what makes difference in making decision for a client. "Navigate, selling the way people like to buy", is the book which will be used for theoretical part, from author Dustin Hillis. Dustin Hillis is a very successful sales person and divides customers into 4 different groups based on style they like to buy products. The same method used for example Lee McCroskey in his seminar "Becoming a Chameleon". I will use those 4 types of customers in first part to compare theory with my experience from direct sales. For practical use I have chosen Southwestern Company. I will use mainly my own experience and notes that I collected last 3 years. I personally sold products to 850 customers in 240 days. In last part of this thesis I will analyze how useful is theoretical knowledge in particular sales situations and also types of customers.
Klíčová slova: adapting; Direct sale; type of customer; Southwestern Company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2010
Datum podání práce: 31. 1. 2011
Datum obhajoby: 11. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26489/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: