Budování značky firmy Partners for Life Planning

Název práce: Budování značky firmy Partners for Life Planning
Autor(ka) práce: Švehla, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šindelář, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
1.Úvod : Pozice na trhu a důvod, proč budovat značku 2.Značka a její budování obecně 3.Budování značky firmou Partners 4.Závěr : Shrnutí, zda je značka budována správným způsobem, zhodnocení a doporučení
Klíčová slova: značky; partners; budování
Název práce: Brand Management of Partners of Life Planning
Autor(ka) práce: Švehla, Adam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šindelář, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
1.Introduction: Market position, ways to manage the brand 2.General terms 3.Partners 4.Conclusion: classification, recommendations
Klíčová slova: Partners; Brand; Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 10. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 11. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22343/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: