Analýza marketingové komunikace - Trainingpoint (Knowledge transfer centrum ČVUT - FEL)

Název práce: Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL)
Autor(ka) práce: Tilňáková, Ľudmila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nemčík, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická časť je venovaná marketingu služieb, marketingu vzdelávacách subjektov a predstaveniu foriem komerčných komunikácií. Praktická časť pozostáva z predstavenia centra Trainingpoint, jeho organizačnej štruktúry a priblíženia expertného školenia ako produktu. Ďalej obsahuje analýzu marketingovej komunikácie centra a návrhy na zlepšenie do budúcna.
Klíčová slova: prenos vedomostí; marketingová komunikácia; odborné technické školenie
Název práce: Analýza marketingové komunikace - Trainingpoint (Knowledge transfer centrum ČVUT - FEL)
Autor(ka) práce: Tilňáková, Ľudmila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nemčík, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická část je věnována marketingu služeb, marketingu vzdělávacích subjektů a představení forem komerčních komunikací. Praktická část se skládá z představení centra Trainingpoint, jeho organizační struktury a priblížení expertního školní jako produktu. Dále obsahuje analýzu marketinogvé komunikace centra a návrhy ona zlepšení do budoucna.
Klíčová slova: přenos vědomostí; odborné technické školení; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of marketing communication - Trainingpoint (Knowldge Transfer centre ČVUT - FEL)
Autor(ka) práce: Tilňáková, Ľudmila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nemčík, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The focus of the thesis is on analysis of marketing communication of Knowledge Transfer centre Trainingpoint. Theoretical part is dedicated to introduction of marketing of services, marketing of educational establishments and forms of marketing communications. Practical part consists of presentation of the centre Trainingpoint, its organizational structure and introduction of expert training as a product. Furthermore it contains analysis of marketing communication performed by the centre and suggestions for improvement in the future.
Klíčová slova: expert technical training; marketing communication; knowledge transfer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 1. 2010
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24014/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: