hodnocení marketingových manažerů

Název práce: hodnocení marketingových manažerů
Autor(ka) práce: Burenkova, Ksenia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Valenčík, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá možnostmi hodnocení manažerů s důrazem na aktuální a budoucí podmínky fungování podniků a jejich řídících pracovníků. Středem pozornosti je marketingový manažer a jeho útvar. Velká pozornost je věnována dopadu světové ekonomické krize na organizace a management a úloze marketingových aktivit v boji s krizí. Hodnocení marketingových manažerů ze strany zaměstnavatelů přibližuje analýza pracovních nabídek pozice Marketingový manažer na internetu. Poskytuje přehled o požadavcích na uchazeče o tuto pozici a také podmínkách, které jsou nabízeny ze strany podniků. Závěrem jsou formulována základní doporučení, kterými by se měl řídit každý, kdo se chce v budoucnosti stát dobrým marketingovým manažerem.
Klíčová slova: Nabídky práce; Krizové řízení; Manažerská ocenění; Manažerské žebříčky; Dopad krize ; Benefity; Psychodiagnostické testy; Behaviorální interview; 360 stupňová zpětná vazba
Název práce: Marketing manager evaluation
Autor(ka) práce: Burenkova, Ksenia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Valenčík, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work aims to investigate the possibilities of evaluation of managers with an emphasis on current and future conditions of business units and management. The focus is the marketing manager and his department. Significant attention is paid to the impact of the global economic crisis on the organization and management and the role of marketing activities when dealing with the crisis. Analysis of job offers for marketing manager on the Internet gives an opportunity to understand evaluation of marketing managers by employers. Provides an overview of the requirements for applicants for this position and conditions, which are offered by companies. Finally, the basic recommendations are formulated, which should guide anyone who wants to become a good marketing manager in future.
Klíčová slova: Benefits; Job offers; Crisis management; Managerial awards; Ratings of managers; Impact of crisis; Psychodiagnostic tests; Behavioral interview; 360 degree feedback

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2008
Datum podání práce: 1. 10. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15066/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: