Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic

Název práce: Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Autor(ka) práce: Bogdan, Marek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jaklová, Martina L.
Oponenti práce: Chytil, Tomas
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis is to present the top management of 3M Czech Republic with a comprehensive solution to their CSR implementation task. The thesis starts by giving the reader an insight into the today's forms of business ownership including corporations and by covering the issue of governance explains why corporations need a solution like CSR. Subsequently, the theoretical foundations of CSR are presented, followed by an explanation of the actual business tool. Additionally, a generic implementation roadmap is devised together with key success factors of this process identified. Based on this generic roadmap, a tailored solution for 3M Czech Republic including specific recommendations on measures and key performance indicators is developed.
Klíčová slova: implementation; sales branch of a multinational corporation; 3M; Corporate Social Responsibility
Název práce: Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Autor(ka) práce: Bogdan, Marek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jaklová, Martina L.
Oponenti práce: Chytil, Tomas
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je dodat vrcholovému managementu 3M Česko, spol. s r.o. komplexní řešení úkolu implementace CSR v jejich společnosti. Začátek této práce má za úkol prostřednictvím obeznámení čitatele se základními formami podnikání a problematikou správy společností vysvětlit proč korporace potřebují CSR. Následuje prezentace teoretických základů CSR a vysvětlení CSR jako nástroje podnikání. Je zkonstuován obecný postup pro implementaci včetně identifikace klíčových faktorů úspěchu. Na základě obecného postupu je vytvořeno řešení na míru pro společnost 3M Česko, spol. s r.o. včetně formulace konkrétních doporučení ohledně opatření a klíčových ukazatelů výkonnosti.
Klíčová slova: obchodní pobočka nadnárodní společnosti; Společenská odpovědnost firmy; 3M; implementace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Institut technologie a inovačního managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2008
Datum podání práce: 17. 4. 2009
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15306/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: