Moderní metody marketingu

Název práce: Moderní metody marketingu
Autor(ka) práce: Harudová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Batelková , Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.
Klíčová slova: Word-of-Mouth marketing; moderní marketingové trendy; Cause Related marketing; Buzz marketing; Virální marketing; Internetový marketing; Guerilla marketing
Název práce: Modern Methods in Marketing
Autor(ka) práce: Harudová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Batelková , Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the Diploma thesis is to create a measure-made and complex marketing plan for a family bakery, with the application of chosen modern methods in marketing.
Klíčová slova: Viral marketing; modern methods in marketing; Cause Related marketing; Word-of-Mouth marketing; Buzz marketing; Internet marketing; Guerilla marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2009
Datum podání práce: 15. 4. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18385/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: