Zavádění společnosti Partners, a.s. na český finanční trh a specifikace pro Jindřichův Hradec a okolí

Název práce: Zavádění společnosti Partners, a.s. na český finanční trh a specifikace pro Jindřichův Hradec a okolí
Autor(ka) práce: Bedáňová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nevyhoštěný, Zbyněk
Oponenti práce: Štrach, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této práce je zavádění společnosti Partners, a.s. na finanční trh a zhodnocení její dosavadní marketingové strategie pro oblast Jindřichohradecka. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb a na strategický marketingový proces s převážným zaměřením na plánovací etapu. V praktické části je provedena situační analýza s využítím PEST, SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. Dále se práce zabývá výběrem cílového segmentu pro Jindřichův Hradec a jeho důvody. Následuje popsání analýzy současného marketingového mixu společnosti Partners a jsou vypracována doporučení v promotion pro Jindřichův Hradec. V závěru práce je zhodnocení přijatelnosti trhu a jsou navrženy rady a doporučení pro změny marketingové strategie společnosti Partners.
Klíčová slova: Marketingový mix; Finanční gramotnost; Finanční poradenství; Situační analýzy
Název práce: The implementation of the Partners, Inc. company to czech financial market and specifications for Jindřichův Hradec area
Autor(ka) práce: Bedáňová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Nevyhoštěný, Zbyněk
Oponenti práce: Štrach, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of this thesis is to implement the Partners, Inc. to financial market and to evaluate marketing strategy for Jindřichův Hradec area. In the theoretical part is described sphere of services, marketing process and its project parts. In the practical part is made situation analysis by using PEST and SWOT analysis and Porter's five forces analysis. Thesis is about segmentation of market and choosing one target segment. In conclusion is described marketing mix of the Partners company and there are proposed recommendations in promotion for Jindřichův Hradec area and solutions how to effectively reach and adress Jindřichův Hradec area.
Klíčová slova: financial consultancy; marketing mix; situation analysis; financial literacy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 9. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 1. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19464/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: