Zelený marketing

Název práce: Zelený marketing
Autor(ka) práce: Bělonohá, Romana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.
Klíčová slova: životní prostředí; CSR; ekodesign; zelený marketing
Název práce: Green Marketing
Autor(ka) práce: Bělonohá, Romana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the Thesis is to give an overview of selected companies from various industries that have an ecological approach and utilize green marketing together with a following overall evaluation forecast of likely development of the subject, mainly in the Czech Republic environment in comparison with the world.
Klíčová slova: Environment; CSR; Ecodesign; Green marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 4. 2008
Datum podání práce: 15. 4. 2009
Datum obhajoby: 1. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19613/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: