Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora

Název práce: Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Autor(ka) práce: Grinová, Renáta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Köhlerová , Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele při výběru mobilního operátora se zaměřením na fyzické osoby. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. První a druhá část je zaměřena na teoretickou část týkající se marketingu služeb a spotřebního chování. Dále je rozebrána problematika trhu mobilních operátorů. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele při výběru mobilního operátora. K prozkoumání této tématiky byly využity sekundární (agenturní) data. Další podklady byly získány pomocí dotazníkového šetření. V další kapitole je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu při výběru mobilního operátora. V poslední kapitole jsou porovnány výsledky analýzy pro vybraný segment spotřebitelů s aktuální nabídkou mobilních operátorů v České republice.
Klíčová slova: dotazníkové šetření; kupní rozhodovací proces; sekundární agenturní data; vlivy na chování kupujícího; marketing služeb; analýza 1. a 2. stupně; trh mobilních operátorů; spotřební chování
Název práce: Buyer decision process in choice of mobile phone operator
Autor(ka) práce: Grinová, Renáta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Köhlerová , Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze a buyer decision process of consumers in choice of mobile phone operator with a focus on individual. The diploma thesis is divided in six parts. The first and second parts focus on theory of marketing of services with an emphasis on services of mobile operators followed by consumer behavior. Next part covers problems of mobile phone operator's market. Next key part is buyer decision process of consumers in choice of mobile phone operator based on secondary (agency) data and based on results from analysis of a questionnaire. A summary of acquired results is compared to all phases of buyer decision process in sixth part. Comparing of results for picked customer segment with actual offer of mobile operators in Czech Republic is at the end of this thesis.
Klíčová slova: influences on buying behavior; consumer behavior; questionnaire research; secondary agency data; marketing of services; analysis of the 1st and 2nd stage; market of mobile phone operators; buyer decision process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2009
Datum podání práce: 25. 8. 2010
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20613/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: