Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola

Název práce: Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola
Autor(ka) práce: Němcová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Šiser, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-Cola
Klíčová slova: komunikace; obaly; CSR
Název práce: Concept of communication strategy of The Coca-Cola Company´s new plastic bottle
Autor(ka) práce: Němcová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Šiser, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis relates to theorethical principles of marketing and commercial communications. The application part of the thesis relates to a concept of communication strategy of The Coca-Cola Company's new plastic bottle
Klíčová slova: packaging; CSR; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2009
Datum podání práce: 16. 12. 2009
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21098/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: