Kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren

Název práce: Kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren
Autor(ka) práce: Čuřínová, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Král, Ludvík
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren pro domácnost. Stěžejním momentem první, teoretické části, je popis jednotlivých fází celého procesu. Práce se zaměřuje i na různé pohledy na kupní rozhodovací proces, deskripci faktorů, které mají na průběh rozhodování vliv a také na různé typy procesů. V praktické části jsou nejprve charakterizovány tiskárny, tiskové technologie a celý trh tiskáren v České republice. Největší pozornost je věnována výzkumu kupního rozhodovacího procesu na trhu tiskáren, potažmo multifunkčních zařízení pro domácnost. Ten je založen na dotazníkovém šetření. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků včetně marketingových doporučení.
Klíčová slova: multifunkční zařízení; tiskárna; analýza 1. a 2. stupně; kupní rozhodovací proces; spotřební chování
Název práce: Buyer´s decision process in the printer market
Autor(ka) práce: Čuřínová, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Král, Ludvík
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this diploma thesis is to analyze the buyer's decision process in the printer market for household. The most important of the theoretical part is the description of the whole process. The thesis is also focused on the different views on the buyer's decision process, description of factors, which influence the decision flow and on different types of the process. In the analytic part is the main attention sticked at the research of buyer's decision process in the printer (multifunction) market for households. It is based on questionnaire survey. Summing up and marketing recommendations are mentioned at the end of the thesis.
Klíčová slova: consumer behavior; buyer´s decision process; multifunction; printer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21148/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: