Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Mikulová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kalinová, Hana
Oponenti práce: Jurášková, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Cvrčovická pekárna s.r.o. Provézt analýzu všech prvků marketingového mixu, zhodnotit současný stav a případně navrhnout doporučení, vedoucí k zlepšení situace ve společnosti.
Klíčová slova: propagace; distribuce; cena; produkt; marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Mikulová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kalinová, Hana
Oponenti práce: Jurášková, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Target of this paper is to charakterize the company Cvrčovická pekárna s.r.o. Analyse each instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in company.
Klíčová slova: marketing mix; promotin; place; price; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 4. 2009
Datum podání práce: 23. 4. 2010
Datum obhajoby: 14. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21371/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: