Rozbor nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Název práce: Rozbor nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Bílek, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Boháč, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nástroje marketingového mixu ve sdružení fyzických osob 3B instruments, se zaměřením na distribuci. Cílem mé práce je analyzovat nástroje marketingového mixu, zhodnocení správnosti jejich využití ve sdružení 3B instruments a navrhnout možná opatření pro jejich zlepšení.
Klíčová slova: nástroje; marketing; distribuce
Název práce: Analysis of the Marketing Mix in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Bílek, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Boháč, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketing mix tools in the association of sole trader 3B instruments, with a view to distribution. The main goal of my research work is to analyze the present state of marketing mix tools, to evaluate the rightness of their utilize in the association 3B instruments and make a suggestion the possible recommendation for their improvement.
Klíčová slova: instruments; distribution; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 11. 2009
Datum podání práce: 28. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22908/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: