Loreta Praha a její konkurenční strategie

Název práce: Loreta Praha a její konkurenční strategie
Autor(ka) práce: Opatrná, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Svoboda, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této diplomové práce je kulturní památka Loreta Praha a její konkurenční strategie. Úvodní část podává základní přehled vývoje Lorety a ukazuje její kulturní i duchovní hodnoty. Tato část také předkládá základní otázku této práce, tedy problematiku neustále klesající návštěvnosti Lorety Praha. Pro správné pochopení problému je provedena analýza produktové struktury z pohledu kulturního i duchovního produktu a zhodnocen současný marketing. Následující kapitola pohlíží na problém z hlediska návštěvnosti jednotlivých skupin návštěvníků a jejich specifik. Po provedení analýzy SWOT a vyhodnocení jednotlivých dílčích problémů je navržena nová konkurenční strategie s novými i stávajícími produkty. V poslední části je provedena finanční analýza, navrhnut prvotní hrubý rozpočet a sestaven harmonogram změn.
Klíčová slova: Duchovní památky; Marketing kulturních produktů ; Loreta Praha ; Arts marketing
Název práce: The Prague Loreto and its Competitive Strategy
Autor(ka) práce: Opatrná, Marie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Svoboda, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this thesis is the competitive strategy of The Prague Loreto. Introductory part gives an overview of the development of Loreto and shows its cultural and spiritual values. This section also raises the fundamental question of this thesis -- the falling attendance of The Prague Loreto. Then the product structure, which consists of the cultural and spiritual products, is analyzed for understanding this problem. In the next chapter there are all visitors segmented into the specifics groups, it is analyzed its attendance and the SWOT analysis is created. Consequently the new competitive strategy is proposed. Last part of the thesis consists of the financial analysis, the progress chart and the costing of the new strategy.
Klíčová slova: Religious monuments; Marketing of cultural products ; The Prague Loreto ; Arts marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 14. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23047/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: