Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů

Název práce: Strategic marketing of telecom leaders in the world
Autor(ka) práce: Müller, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the topic of the strategic marketing which is applied on the telecommunication market. A special focus is devoted to the new marketing environment (specifically to the new and modern marketing concepts, tools and channels). The reader can learn about world telecommunication leaders and their usage of the strategic marketing. A very interesting comparative analysis of those leaders is presented. All the results and assumptions are verified by own market research which studied the telecommunication value for the customer and the attitude of customers to the strategic marketing. A visionary future development of the strategic marketing is forecasted at the end.
Klíčová slova: Telecommunications; New marketing environment; Strategic marketing
Název práce: Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Autor(ka) práce: Müller, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingu, který je aplikován na telekomunikační trh. Speciální zaměření je věnováno novému marketingovému prostředí (zvláště novým a moderním marketingovým konceptům, nástrojům a kanálům). Čtenář se může seznámit se světovými telekomunikačními lídry a jejich použitím strategického marketingu. Práce obsahuje velmi zajímavou komparativní analýzu těchto lídrů. Všechny výsledky a domněnky jsou prověřeny vlastním výzkumem trhu, který zjišťoval telekomunikační hodnotu pro zákazníka a postoj zákazníků ke strategickému marketingu. Vizionářský budoucí vývoj strategického marketingu je předpověděn na konci díla.
Klíčová slova: Telekomunikace; Nové marketingové prostředí; Strategický marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 9. 2010
Datum obhajoby: 16. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23268/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: