Marketing a ekonomika TELEFONICA O2

Název práce: Marketing a ekonomika TELEFONICA O2
Autor(ka) práce: Janoušková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Suchá, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2.
Klíčová slova: Marketing; Telekomunikace; Marketingová komunikace
Název práce: Marketing and economy of Telefónica O2 Czech Republic, a.s
Autor(ka) práce: Janoušková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Suchá, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2. The thesis deals with Telefónica O2 marketing activities over the year of 2009. These marketing activites are analysed from residential/consumer and business point of view. Part of the thesis is also competition analysis.
Klíčová slova: Marketing; Telekomunication; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2009
Datum podání práce: 17. 8. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23465/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: