Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru

Název práce: Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru
Autor(ka) práce: Šlais, Jaroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Koptová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat současnou situaci českých chlapeckých pěveckých sborů v oblasti marketingu a srovnat ji s chlapeckými sbory ze střední Evropy. Mezi srovnávané sbory patří Boni pueri (Hradec Králové), Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Praha), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovensko), Wiener Sängerknaben (Vídeň, Rakousko) a Thomanerchor Leipzig (Lipsko, Německo). Sbory jsou srovnány na základě jejich internetové prezentace, repertoáru, koncertní a nahrávací činnosti a spolupráce s médii a organizacemi a institucemi. Na základě zjištěných skutečností pak následuje kapitola, která předkládá návrhy a možnosti, jak marketingovou činnost chlapeckých sborů ještě více podpořit. V práci byly použity zejména srovnávací a analytické metody vědeckého výzkumu.
Klíčová slova: Česká republika; srovnání; marketing; chlapecký sbor
Název práce: Marketing of the boys´ choirs. Marketing activities of boys choirs in the Czech Republic compared with similar choirs of the Central European coltural space
Autor(ka) práce: Šlais, Jaroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Koptová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master's thesis proposes to map the current situation of Czech boys' choirs in the marketing sphere and to compare it with boys' choirs from Central Europe. The parts of the comparing are the choirs Boni pueri (Hradec Králové) Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Prague), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovakia), Wiener Sängerknaben (Vienna, Austria) and Thomanerchor Leipzig (Leipzig, Germany). The comparison is based on the web presentations, the repertoire, concert and recording activities and cooperation with the media and organizations and institutions of the choirs. Based on the realized facts follows a chapter, that presents proposals and options how to give support to marketing activities of boys choirs. First at all in the Master's Thesis there were used comparative and analytical methods of scientific research.
Klíčová slova: boys´ choir; Czech Republic; comparison; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 14. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23647/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: