Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu

Název práce: Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Autor(ka) práce: Machová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Holba, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá vlivem motivačních programů na prodeje ve specifickém segmentu Business to Business. Postupně analyzuje tři motivační programy na podporu prodeje fíremního segmentu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. za období jednoho a půl roku. Diplomová práce vyhodnocuje a srovnává základní parametry motivačních programů, zpětnou vazbu obchodních zástupců a vedoucích obchodních týmů a analyzuje vlivy jednotlivých motivačních programů na prodejní ukazatele a aktivitu obchodních zástupců.
Klíčová slova: Motivační program; Segmentace; Odměňování; Stimulace; Motivace
Název práce: Motivational program as a tool to strengthen sales in B2B segment
Autor(ka) práce: Machová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Holba, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyses the influence of specific motivational program intended to strengthen sales in specific Business to Business segment. The analysis deals with three motivational programs intended to strengthen sales in corporate segment of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. in a period of one and a half of the year. The diploma thesis evaluates and compares basic elements of the programs, feedback of the Account managers and Sales managers and analyses the impacts of each motivational program on the sales indicators and activity of Account managers.
Klíčová slova: Motivational program; Segmentation; Remuneration; Stimulation; Motivation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 2. 2010
Datum podání práce: 6. 9. 2010
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24479/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: