Comparison of Consumer Behaviors in Western and Eastern Europe

Název práce: Comparison of Consumer Behaviors in Western and Eastern Europe
Autor(ka) práce: Berezhko, Ganna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Malý, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of my Diploma Thesis is to provide future investors, individuals who would like to start their business in Western or Eastern Europe with characteristics of the consumer market in these regions. Since if you start a business in a region with which you are not familiar, it is one of the golden rules to conduct a research in order to understand the political, economic, social environments, the level of the technology development etc. of the chosen countries. There are lots of factors which have to be studied in order to be successful in the market which is new for the company. My Thesis gives the portraits of the modern consumers in the West and East of Europe and obviously, provides with the deep analysis of the economy; geography; demographics; social class; consumer psychographics, religion, lifestyles etc. in the specific regions in the East and West of Europe. I also concentrated my analysis mostly on two countries -- Austria and Ukraine, since they are the bright representatives in their regions. And I gave a deep comparison of the consumer behaviors specifically in these countries. Consequently, after getting acquainted with this work, the interested individuals will be familiar with what to expect from consumer behavior in the regions which I analyzed, which factors to take into consideration when launching their businesses the first time in these parts of Europe.
Klíčová slova: Ukraine; Austria; Europe; Behavior; Consumer; Comparison
Název práce: Comparison of Consumer Behaviors in Western and Eastern Europe
Autor(ka) práce: Berezhko, Ganna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Malý, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je poskytnout budoucím investorům, jednotlivcům, kteří by chtěli začít své podnikání v západní nebo východní Evropě s vlastnostmi spotřebitelského trhu v těchto regionech. Vzhledem k tomu, že planujete začit podnikání v regionu, s nímž nejste obeznámeni, je to jeden ze zlatých pravidel, aby provedli výzkum s cílem porozumět politické, hospodářské, sociální prostředí, a také úroveň technologického rozvoje vybraných země. Existuje spousta faktorů, které mají být studovány, aby byly úspěšné na trhu, což je nový pro společnost. Má práce dává portréty současných spotřebitelů na západní a východní Evropy a samozřejmě, poskytuje s hlubokou analýzu ekonomiku, geografii, demografii, sociální třídy, spotřebitelské psychografické, náboženské a životní styly v určitých regionech na východě a západě Evropy. Také jsem soustředila svou analýzu především na dvě země - Rakousko a Ukrajinu, protože jsou jasné zástupci ve svých regionech. A dal jsem porovnávalá spotřebitelské chování konkrétně v těchto statech. V důsledku po seznámení s touto praci, zájemci budou vědět, co očekávat od spotřebitelského chování v regionech, které jsem analyzovala, a také jaké faktory brát v úvahu při spuštění svých podniků poprvé v těchto částech Evropy.
Klíčová slova: Ukrajina; Rakousko; Evropa; Chování; Spotřebitelské; Porovnání

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2010
Datum podání práce: 1. 9. 2010
Datum obhajoby: 16. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24582/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: