Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)

Název práce: Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)
Autor(ka) práce: Cibulka, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Viková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza internetového marketingu vybraného e-shopu. Na začátku práce jsou popsány možnosti internetu pro marketing a marketingový mix na internetu. V dalších kapitolách je popsán vybraný sortiment a jednotlivé online parfumerie. Ve čtvrté kapitole je detailně analyzovaný marketing konkrétního obchodu.
Klíčová slova: internetový marketing; parfumerie; internetový obchod
Název práce: Internet marketing analysis of selected fragrance shop
Autor(ka) práce: Cibulka, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Viková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is the analysis of selected online store. The introduction describes the possibilities of the Internet for marketing and online marketing mix. The next chapter describes selected products and the biggest online perfume sellers in the Czech Republic. In the fourth chapter is analyzed in detail a specific marketing of selected store.
Klíčová slova: e-commerce; fragrance store; Internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2010
Datum podání práce: 1. 9. 2010
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24712/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: