Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb

Název práce: Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Autor(ka) práce: Trávníčková, Vendula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem chování spotřebitelů na trhu svatebních služeb a jejím cílem je identifikovat a analyzovat kupní rozhodovací proces. Teoretická část práce se věnuje charakteristice spotřebního chování. Praktická část nejprve popisuje trh svatebních služeb. Další, stěžejní část, vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl podobu dotazníkového šetření. Výsledky jsou zde podrobně analyzovány a interpretovány. V závěru práce jsou nastíněna marketingová doporučení pro obchodníky operující na tomto trhu.
Klíčová slova: svatba; spotřebitel; svatební trh; dotazníkové šetření; spotřební chování; kupní rozhodovací proces
Název práce: Buyer decision process in the wedding market
Autor(ka) práce: Trávníčková, Vendula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis inquires into the consumer behavior in the market of wedding services and its aim is to identify and analyze the buyer decision process. The theoretical part inquires into the characteristics of consumer behavior. The practical part describes the wedding market. Next main part is based on the results of marketing research, which took the form of a questionnaire survey. The results are analyzed and presented in detail. The conclusion outlines the marketing recommendations for vendors operating in this market.
Klíčová slova: wedding market; questionnaire investigation; consumer behavior; wedding; buyer decision process; consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 25. 8. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24810/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: