Segmentace trhu střešních krytin

Název práce: Segmentácia trhu strešných krytín
Autor(ka) práce: Šupicová, Alžbeta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Fusko, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa zameriava na praktickú aplikáciu segmentácie. Vychádza z teoretickej marketingovej segmentácie a uplatňuje ju v praktickom príklade obchodnej spoločnosti realizujúcej predaj strešných krytín na slovenskom trhu. Analyzuje sekundárne dáta poskytnuté spoločnosťou a primárne dáta získané dotazníkovým šetrením. Zisťuje a odhaľuje existujúce trhové segmenty na trhu strešných krytín.
Klíčová slova: marketingový výskum; segmentácia; tržné segmenty; trh strešných krytín
Název práce: Segmentace trhu střešních krytin
Autor(ka) práce: Šupicová, Alžbeta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Fusko, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce se zaměřuje na praktickou aplikaci segmentace zákazníků. Vychází z teoretické marketingové segmentace a uplatňuje ji na praktickém příkladě obchodní společnosti realizující prodej střešních krytin na slovenském trhu. Analyzuje sekundární data poskytnutá společností a primární data získaná dotazníkovým šetřením. Zjišťuje a odhaluje stávající tržní segmenty na trhu střešních krytin.
Klíčová slova: marketingový výzkum; trh střešních krytin; segmentace; tržní segmenty
Název práce: Segmentation of the roofing industry
Autor(ka) práce: Šupicová, Alžbeta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Fusko, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This paper focuses on the practical application of segmentation. It is based on the theory of marketing segmentation and tries to apply it to the case of a company in building industry in the Slovak market. It analyses secondary data available from the company and primary data obtained from questionnaires. The paper determinates and identifies the existing market segments.
Klíčová slova: segmentation; market's segments; roof's material; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 10. 2009
Datum podání práce: 9. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25103/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: