Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol

Název práce: Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Autor(ka) práce: Zezulová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Lukeš, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.
Klíčová slova: získávání zaměstnanců; personální marketing; zaměstnavatelská pověst
Název práce: Human resources marketing in ČSOB focused on university students and graduates
Autor(ka) práce: Zezulová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Lukeš, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with human resources marketing focused on university students and graduates. The theoretical part describes the role of human resources marketing in HR management and explains its importance during the financial crisis. Furthermore, current trends in this field are introduced. The practical part analyzes activities of human resources marketing in ČSOB and shows the results of a research that was examining the expectations of university students and graduates regarding their first employment. The final part defines some points ČSOB should focus on while recruiting and stabilizing university students and graduates.
Klíčová slova: recruitment; employer branding; human resources marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 3. 2010
Datum podání práce: 15. 8. 2010
Datum obhajoby: 13. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25344/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: