Exportní a marketingová strategie společnosti GO4STYLE.CZ

Název práce: Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ
Autor(ka) práce: Zvara, Matej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Mudrová, Jaroslava
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto záverečná práca je zameraná na internetový obchod GO4STYLE.CZ, ktorý pôsobí na poli internetového podnikania prvý rok. Hlavným predmetom činnosti tejto spoločnosti je predaj špecializovaného tovaru na tancovanie, predovšetkým sortimentu obuvi, oblečenia a doplnkov. Cieľom práce je analyzovať jeho súčasnú situáciu a pozíciu na trhu, tiež marketingovú stratégiu a na základe toho navrhnúť zmeny a ďalšie postupy. Medzi tie patrí i návrh exportnej stratégie na slovenský trh, a to najmä z hľadiska formy vstupu na zahraničný trh a medzinárodného marketingu. V práci sa pojednáva aj o teoretických základoch podnikania na internete, ktoré sú konfrontované s postupmi spoločnosti GO4STYLE.CZ.
Klíčová slova: Internetové podnikanie; Exportná stratégia; Marketingová stratégia
Název práce: Exportní a marketingová strategie společnosti GO4STYLE.CZ
Autor(ka) práce: Zvara, Matej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Mudrová, Jaroslava
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato závěrečná práce je zaměřena na internetový obchod GO4STYLE.CZ, který působí na poli internetového podnikání prvním rokem. Hlavním předmětem činnosti této společnosti je prodej specializovaného zboží na tancování, především sortimentu obuvi, oblečení a doplňků. Cílem práce je analyzovat jeho současnou situaci a pozici na trhu, též marketingovou strategii a na základě toho navrhnout změny a další postupy. Mezi ty patří i návrh exportní strategie na slovenský trh a to z hlediska formy vstupu na zahraniční trh a mezinárodního marketingu. V práci se pojednává i o teoretických základech podnikání na internetu, které jsou porovnávány s postupem spoločnosti GO4STYLE.CZ.
Klíčová slova: Podnikání na internetu; Marketingová strategie; Exportní strategie
Název práce: Export and marketing strategy of the company GO4STYLE.CZ
Autor(ka) práce: Zvara, Matej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Mudrová, Jaroslava
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This final work is focused on the e-shop GO4STYLE.CZ, which is in his first year of entrepreneurship on the field of e-commerce. The main subject of his business activities is selling special dance goods, especially dance shoes, dance apparel and accessories. The main goal of this work is to analyze his present situation and position on the market, as well as current marketing strategy and on this basis to suggest changes and new procedures. One of them si to make a proposal of the export strategy for the slovak market, mainly from the the way of entering the market and new marketing strategy. The work is concerned with theoretical basis of e-business, which is compared to the situation of GO4STYLE.CZ
Klíčová slova: Export strategy; SWOT; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25679/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: