Podnikatelský plán - internetový portál Gastrosvět.cz

Název práce: Podnikatelský plán - internetový portál Gastrosvět.cz
Autor(ka) práce: Procházka, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je popis plánování, vzniku a rozvoje inzertního portálu pohostinských zařízení Gastrosvět.cz, jakožto vlastního projektu realizovaného prostřednictvím Podnikatelského inkubátoru VŠE. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje a popisuje používané pojmy podnikatelský plán, SWOT analýza, bilance, výkaz zisků a ztrát, výkaz cash-flow, analýza bodu zvratu, právní formy podniku, životní cyklus podniku a podnikatelský záměr. Praktická část se již zabývá samotným projektem a obsahuje informace o jeho podnikatelském záměru, know-how, polohové působnosti, segmentaci trhu, časovém plánu, právní formě, podnikatelském cíli, analýze konkurence, SWOT analýze před zahájením projektu, finančním plánování, obchodní strategii, požadavků na systém, marketingu a reklamě.
Klíčová slova: Podnikatelský plán; Internetový portál; Podnikatelský záměr; Zakladatelský rozpočet
Název práce: Business plan – Advertising portal Gastrosvet.cz
Autor(ka) práce: Procházka, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is a description of the planning, establishment and development of advertising portal Gastrosvět.cz, as the actual project conducted by the Business Incubator of VŠE. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains and descibes used terms like business, businessman, SWOT analysis, balance sheet, profit and loss account, cash flow, break-point analysis, legal forms of business enterprise, life cycle of a business plan, financing options and organization structures. The practical part is concerning to the project and includes information about its business plan, staffing, know-how, the scope of the position, market segmentation, timing, legal forms, business objectives, competitive analysis, SWOT analysis before starting the project, financial planning, business strategy, requirements system, marketing and advertising, and other possibilities for the development of the project.
Klíčová slova: Budget founding; Business plan; Internet portal

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 8. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27228/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: