Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s

Název práce: Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s
Autor(ka) práce: Řídká, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Šikýř, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis describes main aspects of human resources marketing, its objectives, tasks, tools and significance for employers. It focuses on the latest trends and approaches which are currently applied in human resources marketing. In the practical part the author describes the operation of human resources marketing in a selected company -- Tesco Stores ČR a.s.. It presents results of the research that focused on opinions and attitudes of pharmacists and students of pharmacy on selecting their employer. The aim of the thesis is to evaluate human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s. and on the basis of the research results, to suggest suitable strategies to help the company to recruit employees for their chemist's.
Klíčová slova: recruitment; employer branding; human resources marketing
Název práce: Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s
Autor(ka) práce: Řídká, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Šikýř, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce popisuje hlavní aspekty personálního marketingu, jeho cíle, úkoly, nástroje a význam pro zaměstnavatele. Pozornost je věnována i nejnovějším trendům a přístupům, které společnosti v personálním marketingu v současnosti uplatňují. Aplikační část přibližuje fungování personálního marketingu ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. a seznamuje s výsledky výzkumu změřeného na názory a postoje lékárníků a studentů farmacie na výběr zaměstnavatele. Cílem diplomové práce je zhodnocení personálního marketingu ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a na základě výsledků výzkumu navržení vhodné strategie získávání zaměstnanců do lékáren společnosti.
Klíčová slova: zaměstnavatelská pověst; personální marketing; získávání zaměstnanců

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 31. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29215/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: