Lokální marketing na internetu

Název práce: Lokální marketing na internetu
Autor(ka) práce: Šimůnková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Nový, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje lokálnímu marketingu na internetu malých a středních podniků. Cílem je poskytnout těmto podnikům návrhy na použití marketingových nástrojů na internetu, a to s ohledem na omezený marketingový rozpočet těchto firem. Součástí je výzkum lokálního vyhledávání, jehož výstupy poskytují informace o tom, zda a jak uživatelé internetu vyhledávají služby (produkty) v souvislosti s lokalitou. Zkoumány byly také výsledky vyhledávání, které se zobrazují po zadání lokálního vyhledávacího dotazu. Stěžejním zaměřením této práce byly zápisy v Adresáři míst (služba Google místa), které, jak se ukázalo, jsou pro on-line marketing lokálně působících podniků nezbytné.
Klíčová slova: SEO; konverze; výsledky vyhledávání; Google místa; lokální marketing; lokální vyhledávání; on-line marketing malých a středních podniků
Název práce: Local on-line marketing
Autor(ka) práce: Šimůnková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Nový, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master thesis is devoted to the local marketing on-line of the small and medium businesses (SMEs). The aim of this thesis is to provide SMEs with suggestions for local marketing on the internet with respect to their limited budget. The outputs of the survey which deals with local search show how users search for services (products) on-line and how they use a location in the search queries. The results appearing on the first page (SERP) were analyzed with special focus on the listings from Google Places. Such listings can significantly influence the businesses visibility and conversion rate on-line.
Klíčová slova: local marketing; SEO; Local search; Google PLaces

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2011
Datum obhajoby: 1. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28120/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: