Implementace CRM IS v prostředí malé až střední společnosti poskytující služby

Název práce: Implementace CRM IS v prostředí malé až střední společnosti poskytující služby
Autor(ka) práce: Němec, Vojtěch
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Švecová, Lenka
Oponenti práce: Moravec, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku implementace informačního systému pro řízení vztahu se zákazníky z manažerského pohledu. Teoretická část popisuje strategie pro řízení vztahů se zákazníky v prostředí malých a středních firem poskytujících služby, technologické možnosti a situaci na trhu informačních systémů. Zabývá se dále hodnotou a přínosem informačních technologií pro podnik a zaměřuje se na samotný proces zavádění informačního systému v podniku. V praktické části je analyzován samotný konkrétní proces implementace informačního systému. Analýza je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků společnosti a uživatelů systému. Kromě detailního hodnocení samotného projektu je kladen důraz na doplnění nedostatků projektů a na upozornění na možné chyby.
Klíčová slova: riziko ; malý a střední podnik ; projektové řízení; implementace; CRM
Název práce: Implementation of CRM information system in a service oriented small and middle enterprise company
Autor(ka) práce: Němec, Vojtěch
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Švecová, Lenka
Oponenti práce: Moravec, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis reviews a topic of Customer Relationship Management information system implementation from a managerial point of view. Theoretical part describes strategies for a Customer Relationship Management in a field of a small and middle enterprise business. It contains a description of technological options and a market situation in information systems business. Author describes a topic of information systems and their value added and is focused on a process of implementing the Customer Relationship Management information system. In a practical part there is a specific implementation project being analyzed. The analysis is based on the feedback of customers of a company and users of a new system. This part describes a specific implementation project, highlights possible failures and finds possible options to avoid them.
Klíčová slova: risk ; small middle enterprise; project management, ; implementation ; Customer Relationship Management; CRM value

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 7. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 1. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27161/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: