Úloha agentury CzechTrade v době hospodářské krize

Název práce: Úloha agentury CzechTrade v době hospodářské krize
Autor(ka) práce: Zálešáková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černohlávková, Eva
Oponenti práce: Froňková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou agentury CzechTrade v době hospodářské krize. První kapitola nejprve stručně nastiňuje příčiny vzniku globální finanční krize následované hospodářským útlumem a popisuje, jaký vliv tyto události měly na vývoj ekonomiky ČR. Druhá kapitola se zabývá proexportní politikou vlády ČR. Ve třetí kapitole je nejprve představena agentura CzechTrade a její nabídka služeb na podporu exportu. Následuje analýza její činnosti v době hospodářské krize v ČR. Je hodnoceno, jaký byl projeven zájem o její služby a jak přispívaly k realizaci exportních aktivit českých podniků, které se v té době potýkaly s poklesem zahraniční poptávky.
Klíčová slova: Agentura na podporu obchodu CzechTrade; Globální krize; Proexportní politika
Název práce: The role of trade promotion agency CzechTrade during the economic crisis
Autor(ka) práce: Zálešáková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černohlávková, Eva
Oponenti práce: Froňková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the role of national trade promotion agency CzechTrade during the economic crisis. First part describes the causes, which led to global financial crisis followed by economic recession and mentions their impact on the economy of the Czech Republic. Second part is about export promotion policy of the Czech government. Third part presents trade promotion agency CzechTrade and its services to promote export. The analysis of its activities during the economic crisis in the Czech Republic follows. It evaluates the effectiveness of services in promoting export activities of Czech companies, who faced export problems in that time.
Klíčová slova: Trade promotion agency CzechTrade; Export promotion policy; Global crisis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 12. 2010
Datum podání práce: 5. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29340/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: