Analýza a strategie firmy GAMA Fobos na českém trhu a možnosti spolupráce se zahraničím

Název práce: Analýza a strategie firmy GAMA Fobos na českém trhu a možnosti spolupráce se zahraničím
Autor(ka) práce: Jiruchová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Skalický, Mojmír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a definování strategie firmy podnikající na gastronomickém trhu, který disponuje mnoha specifiky. První kapitola je věnována základním informacím o analyzované firmě, v jakém oboru podniká, jakou má historii, cíle, atd. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou podniku. Tato část je rozdělena na interní a externí analýzu. Výsledky zkoumání jsou prezentovány pomocí SWOT analýzy. Ve třetí kapitole se podíváme jaké existují strategie podniku a jakou strategii dosud uplatňovala firma GAMA Fobos s.r.o. Cílem této části je stanovení budoucí strategie podniku na domácím trhu. Čtvrtá kapitola popisuje možnosti vstupu na zahraniční trh a jejím cílem je stanovení strategie firmy na zahraničním trhu.
Klíčová slova: finanční analýza; strategie podniku; SWOT analýza; analýza podniku; externí analýza; interní analýza
Název práce: Company analysis and business strategy of company GAMA Fobos on domestic market and opportunities for cooperation with foreign countries
Autor(ka) práce: Jiruchová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Skalický, Mojmír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The dissertation is dealing with complex company analysis with the objective to define future company strategy. The thesis is following two basic lines. First one is definition of strategy on domestic market and second one is definition of strategy strategy on foreign market. Both strategies should be applicable and in accordance with company mission.
Klíčová slova: financial analysis; business strategy; company analysis; SWOT analysis; external analysis; internal analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 31. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28780/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: