Exportní strategie vybrané firmy při vstupu na zahraniční trhy

Název práce: Exportní strategie vybrané firmy při vstupu na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Chmel, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Schwarz, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce řeší rozhodování konkrétní firmy o vstupu na zahraniční trhy. Na příkladech dvou zemí - Spojených Arabských emirátů a Indie ukazuje odlišnost podnikání a exportní strategie. Snaží se najít odpověď na otázku, zda využít na zahraničních trzích distributory, nebo zda je vhodnější cestou zakládání vlastních poboček.
Klíčová slova: Indie; Spojené arabské emiráty; exportní strategie
Název práce: Export strategy of the chosen company entering foreign markets
Autor(ka) práce: Chmel, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Schwarz, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis addresses the specific business decisions about entering foreign markets. With the example of the United Arab Emirates and India it shows the diversity of business and export strategies. It tries to answer the question of whether to use distributors in foreign markets, or whether a more appropriate way is to set up its own branches.
Klíčová slova: export strategy; India; United Arab Emirates

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 31. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26961/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: