Komunikační trendy kadeřnických studií v EU a ČR

Název práce: Komunikační trendy kadeřnických studií v EU a ČR
Autor(ka) práce: Vincencová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zanalyzovat komunikaci vyznamných kadeřnických studií na území EU a ČR, najít aktuální komunikační trendy a následně je aplikovat na příkladu vybraného studia a doporučit vhodné způsoby jeho komunikace. Součástí práce jsou i základní teoretická východiska marketingových a komerčních komunikací, jež byly základem pro analytickou část práce.
Klíčová slova: kadeřnické studio; komerční komunikace; marketingová komunikace; trendy; kadeřnictví
Název práce: Communication Trends of Hairdressing Salons in EU and CR
Autor(ka) práce: Vincencová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The target of this thesis is to analyse communication strategy of the best hairstylists on the territory of the Europian Union and Czech Republlic, catch actual communication trends and consequently and to apply them to the example of chosen hairdresser's and recommend some useful way how to communicate. One part of this thesis is a methodology of marketing and communication, that an practical analysis based on.
Klíčová slova: hairdresser´s; trend; communication; marketing communication; commercial communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 31. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23702/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: