Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen

Název práce: Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen
Autor(ka) práce: Semeráková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním efektivity promočních aktivit luxusní divize firmy L'Oréal, která je největší kosmetickou společností na světě. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit efektivitu promočních aktivit, které jsou prakticky aplikovány v různých typech prodejen, jako jsou pražské kamenné parfumerie a dutyfree shops na letišti v Praze Ruzyni. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány pojmy z oblasti Marketingové komunikace, a to zejména komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Tyto teoretické poznatky jsou aplikovány do praktické části, kde je prvotně představena značka L'Oréal a její luxusní divize a následuje zhodnocena efektivita promočních aktivit používaných firmou L'Oréal ČR.
Klíčová slova: promo akce; L´Oréal ČR; Podpora prodeje
Název práce: Comparison of the effectiveness of promotion activities of selected brands of L´Oréal company in various type sof stores
Autor(ka) práce: Semeráková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis focuses on comparison of the effectiveness of promotional activities a luxusy division of L'Oréal company, the largest cosmetic company in the world. The main aim of this banchelor's thesis is to assess the effectiveness of promotional activities. That activities are practically applied in various types of outlets, such as Prague shops and duty free shops in Prague airport. In theoretical part of the work are described terms of marketing communication, especially communiaction mix and its individual units. That theoretical findings are applied to the practical part. In this part is introduced L'Oréal brand and its luxury division and then are analysed promotion activities of L'Oréal CZ and its effectiveness.
Klíčová slova: L´Oréal CZ; marketing communication mix; sales promotion
Název práce: Comparison of the effectiveness of promotion activities of selected brands of L´Oréal company in various type sof stores
Autor(ka) práce: Semeráková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30129/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: