Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR

Název práce: Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR
Autor(ka) práce: Kopecká, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na studii hotelu Crowne Plaza Prague. Cílem práce je analyzovat postavení hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR. Teoretická část vymezuje definice jako je trh cestovního ruchu, ubytovací zařízení a jejich standardizace a hotelnictví v ČR. Praktická část zahrnuje popis hotelu a jeho historie. Je představena společnost, která je vlastníkem hotelu a je vysvětleno, jaké má hotel postavení vůči svému franchisorovi, společnosti InterContinental Hotels Group. Analytická část je vypracována zejména na základě přímých rozhovorů se zaměstnanci hotelu a jejím cílem je analýza hotelové klientely, komparace kapacity hotelu, cen za pokoj a vybraných služeb s jinými pražskými čtyřhvězdičkovými hotely. Dále je provedena SWOT analýza, která je zhodnocením pozice hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR a představuje návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: SWOT analýza; Hotelová společnost; Ubytovací zařízení; Trh cestovního ruchu
Název práce: Historical development of a chosen hotel and its position in the tourism market of the Czech Republic
Autor(ka) práce: Kopecká, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis is focused on a study of the hotel Crowne Plaza Prague. The aim of the thesis is to analyse the position of the hotel in the tourism market of the Czech Republic. The theoretical part determines definitions of tourism market, accommodation facilities and their standardization and the hotel industry of the Czech Republic. The practical part includes a description of the hotel and his history. The hotel owner is presented and the relation with the hotel's franchiser InterContinental Hotels Group is explained. The analytical part is worked up mainly on the basis of interviews with hotel staff and its aim is an analysis of hotel customers, comparison of hotel capacity, the room prices and chosen services with other Prague 4-star hotels. At the end a SWOT analysis is made. The analysis is an assessment of hotel's position in the tourism market of the Czech Republic and presents suggestions for improvement.
Klíčová slova: Tourism market; Swot analysis; Hotels Company; Accommodation facilities
Název práce: Historical development of a chosen hotel and its position in the tourism market of the Czech Republic
Autor(ka) práce: Kopecká, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2010
Datum podání práce: 5. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29214/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: