Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Jelínková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Horák, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti adidas na globální úrovni a v adaptaci na český, severoamerický a čínský trh. Je provedena analýza hlavních konkurentů na českém trhu sportovním zbožím a SWOT analýza adidas. Teoretická znalost marketingového mixu je převedena do konkrétní praxe české pobočky adidas. Na základě dotazníkového šetření je zhodnoceno vnímání nové marketingové kampaně zákazníky.
Klíčová slova: SWOT analýza; český trh; mezinárodní; marketingový mix; adidas
Název práce: Marketing Strategy of Adidas Company on the Chosen International Markets
Autor(ka) práce: Jelínková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Horák, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company adidas on the global level and with its adaptation to the Czech, North American and Chinese markets. An analysis is carried out to present the competition on the Czech sporting goods market and the SWOT analysis of adidas. The theory of marketing mix is compared with the practices of the Czech adidas subsidiary. The customer perception of the new marketing campaign is assessed on the basis of a questionnaire research.
Klíčová slova: international; adidas; Czech market; SWOT analysis; marketing mix
Název práce: Marketing Strategy of Adidas Company on the Chosen International Markets
Autor(ka) práce: Jelínková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Horák, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28969/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: