Komunikační strategie vybrané firmy

Název práce: Komunikační strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Tormová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním tématem práce je komunikační strategie. Autorka nejprve objasňuje teoretické pojmy, důležité pro vytváření a fungování komunikační strategie v praxi, následně rozebírá proces vytváření komunikační strategie a tyto teoretické poznatky poté aplikuje na konkrétní vybrané společnosti. Kromě pojmů souvisejících s komunikační strategií se autorka zaměřuje také na shrnutí důležitých teoretických poznatků, které souvisejí s neziskovými organizacemi, jelikož jedna ze zkoumaných společností je nezisková organizace, konkrétně občanské sdružení. Praktická část práce se zabývá představením společností (Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů, o.s. a HR forum, s.r.o.) a analýzou jejich komunikační strategie. Autorka využívá interní zdroje obou společností k podrobné analýze a dále onu strategii hodnotí. V další části se pak zaměřuje na budoucí vývoj v komunikační strategii obou společností, která dozná značných změn díky připravovanému rebrandingu. V závěru práce autorka představuje plánované změny a nabízí určitá možná řešení a vylepšení, která by společnosti mohly do budoucna aplikovat v praxi. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na komunikační strategii dvou různých společností, která je pro oba subjekty neoddělitelná a provázaná, na pozadí teoreticky shromážděných informací. Práce poskytne dostatek informací pro možná zlepšení oběma společnostem a teoretický základ pro možné zpracování dalších akademických prací.
Klíčová slova: Komunikace; Nezisková organizace; Komunikační strategie
Název práce: The Communication Strategy of the Chosen Company
Autor(ka) práce: Tormová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main focus of the work is the communication strategy. Firstly, the author explains a few of the definitions, which are crucial to creating and functioning of the communication strategy in practice. Next, the author analyzes the process of creating the communication strategy and then she applies them to specific chosen firms. Aside from the defining the communication strategies, the author also focuses on summarizing the important theoretic findings, which relate to nonprofit organizations, because one of the examined firms is a nonprofit organization. The practical part of the work concentrates on the introduction of the firms (Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů, o.s. a HR forum, s.r.o.) and analysis of their communication strategy. The author uses inner sources of both of the firms for close studies and then she evaluates that particular strategy. In the following part, she focuses on the future development in communication strategies of both of the firms, which will record some substantial changes thanks to upcoming rebranding. At the end of the work, the author introduces planned changes and offers particular possible resolutions and improvements, which could be applied by the companies in practice in the future. The goal of this work is to extend a comprehensive sight of the communication strategies of two different companies, which are inseparable and linked for both of the subjects, against a background of theoretically gathered information. The work will provide enough of information for possible improvements of both of the firms and theoretic fundamentals for possible elaboration of next academic works.
Klíčová slova: Nonprofit Organization; Communication; Communication Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 27. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30174/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: