Marketingové a komunikační strategie firmy McDonald´s

Název práce: Marketingové a komunikačné stratégie firmy McDonald´s
Autor(ka) práce: Antalíková, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Ako môže podnik dosiahnuť svoje ciele na určitom trhu? Ako predať spotrebiteľovi svoj produkt? Ako byť úspešným a svoju pozíciu si udržať čo možno najdlhšie? Na tieto otázky som hľadala odpovede vo svojej práci. Zamerala som sa na marketingové a komunikačné prostriedky, ktoré používa spoločnosť McDonald's, aby si udržala priazeň svojich zákazníkov a získala ďalších zákazníkov na nových trhoch.
Klíčová slova: životný cyklus produktu; komunikačný mix; komunikačné stratégie; McDonald's; marketingový mix; marketingové stratégie
Název práce: Marketingové a komunikační strategie firmy McDonald´s
Autor(ka) práce: Antalíková, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.
Klíčová slova: životní cyklus produktu; marketingový mix; komunikační strategie; komunikační mix; marketingové strategie; McDonald's
Název práce: Marketing and communications strategies of McDonald's
Autor(ka) práce: Antalíková, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
How can a company achieve its goals in a particular market? How to sell its product to the consumer? How to be successful and to maintain its position as long as possible? These questions I sought answers in my work. I focused on marketing and communication tools used by McDonald's to retain the favor of their customers and to gain new customers in new markets.
Klíčová slova: product life cycle; communication mix; communications strategies; marketing mix; marketing strategies; McDonald's

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 27. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28883/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: