Marketingové stratégie agentúry CzechTourism

Název práce: Marketingové stratégie agentúry CzechTourism
Autor(ka) práce: Kováč, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá marketingovými stratégiami agentúry CzechTourism, ktorá je združením cestovného ruchu destinácie Česká republika. Cieľom práce je analyzovať tieto stratégie, a tým poskytnúť ucelený pohľad na marketingovú činnosť agentúry. Teoretická časť sa venuje tvorbe marketingovej stratégie všeobecne, špecifikám marketingu neziskových organizácií a destinácií cestovného ruchu. Praktická časť pozostáva zo situačnej analýzy destinácie Česká republika, predstavenia agentúry CzechTourism a analýzy jej marketingových aktivít.
Klíčová slova: marketingový mix; CzechTourism; združenie cestovného ruchu; marketingové stratégie; SWOT analýza
Název práce: Marketingové stratégie agentúry CzechTourism
Autor(ka) práce: Kováč, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovými strategiemi agentury CzechTourism, která je sdružením cestovního ruchu destinace Česká republika. Cílem práce je analyzovat tyto strategie, a tím poskytnout ucelený pohled na marketingovou činnost agentury. Teoretická část se věnuje tvorbě marketingové strategie obecně, specifikám marketingu neziskových organizací a destinací cestovního ruchu. Praktickou část tvoří situační analýza destinace Česká republika, představení agentury CzechTourism a analýza jejích marketingových aktivit.
Klíčová slova: SWOT analýza; sdružení cestovního ruchu; marketingové strategie; marketingový mix; CzechTourism
Název práce: Marketing strategies of CzechTourism agency
Autor(ka) práce: Kováč, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis deals with marketing strategies of CzechTourism agency, the association of tourist destination The Czech Republic. The aim of the thesis is to analyse these strategies in order to provide complete overview of marketing activities of the agency. The theoretical part focuses on the process of marketing strategy in general, specifics of "non-profit" organizations' marketing and marketing of tourist destinations. The practical part provides the situation analysis of The Czech Republic, the introduction of CzechTourism agency and analysis of its marketing activities.
Klíčová slova: marketing strategies; CzechTourism; SWOT analysis; association of tourist destination; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 27. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28437/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: