Vliv médií na vývoj podnikatelské etikety v ČR

Název práce: Vliv médií na vývoj podnikatelské etikety v ČR
Autor(ka) práce: Dvořáková, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem médií na oblast podnikatelské etikety v České republice. Cílem mé práce je popsat, jak média působí, jaké mají účinky a jak se podílejí na vytváření mediální reality. Zároveň práce definuje a analyzuje jaký vliv médií na podnikatelskou etiketu. V první části práci jsou definována slova jako etiketa, podnikatelské etiketa a její základní pravidla či podnikatelská etika. Druhá část práce se zabývá samotnému vlivu a účinkům médií na jednotlivce a společnost z teoretického hlediska. Poslední část práce je zaměřena na zkoumání konkrétního vlivu mediálních produktů na oblast etikety. Mimo jiné je zde navržena vlastní rubrika do tištěných periodik zabývající se podnikatelskou etiketou.
Klíčová slova: podnikatelská etiketa; mediální produkty; vliv médií
Název práce: Media effects on the development of business etiquette in Czech Republic
Autor(ka) práce: Dvořáková, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the media effects on the field of business etiquette in Czech Republic. The aim of my thesis is to describe how media influence, what effects they have and how they participate in creating media reality. The thesis also defines and analyses the media effects on business etiquette. In the first part there are defined terms such as etiquette, business etiquette and its basic rules or business ethics. Second part deals with the media effects and influences on individuals and society from theoretical point of view. The last part of the thesis is focused on observing particular effects of media products on etiquette. There is also suggested my own business etiquette-oriented column for a printed periodical.
Klíčová slova: media products; business etiquette; media effects

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2010
Datum podání práce: 20. 4. 2011
Datum obhajoby: 27. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26969/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: