Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR

Název práce: Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR
Autor(ka) práce: Machová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Malý, Josef
Oponenti práce: Taušer, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je ukázat specifika prodeje zboží formou přímého prodeje, zhodnotnit jeho silné a slabé stránky, na konkrétním příkladě pak ukázat a zhodnotit fungování konkrétní společnosti. Dále také vysvětlit, na co by si měl dát zákazník při nákupu touto formou pozor, jak rozpozná nezákonné chování, jak je chráněný a na koho se v případě problémů může obrátit.
Klíčová slova: ochrana spotřebitele; Oriflame; podnikání; přímý prodej
Název práce: Consumer Protection and Direct Selling in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Machová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Malý, Josef
Oponenti práce: Taušer, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to show specifics of direct selling, evaluate its advantages and disadvantages, explain and describe principles of direct selling in a specific company. The thesis also focuses on consumer protection. Analyzed are illegal business practices and other possible dangers for consumers connected with direct selling.
Klíčová slova: doing business; direct selling; consumer protection; Oriflame

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30139/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: