Podnikatelský plán společnosti Drink Tube s.r.o

Název práce: Podnikatelský plán společnosti Drink Tube s.r.o
Autor(ka) práce: Nadrchal, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je teoretické vytvoření podnikatelského plánu podniku zabývajícím se dovozem a následným prodejem specifického produktu do České republiky, který by i v reálných podmínkách měl šanci na svoji existenci a generování zisku. V metodologické části autor popisuje, jakým způsobem podnikatelský plán tvořil a v praktické jej popisuje konkrétně. Popisuje zde plánovaný podnik včetně organizační struktury a je zde i podrobnější popis produktu, na kterém je podnikání postaveno. Autor provádí analýzu celkového trhu a předpovídá velikosti prodejů po následující roky. Prostřednictvím SWOT analýzy autor popisuje silné a slabé stránky projektu. V marketingové strategii, se autor věnuje všem částem marketingového mixu. Ve finanční analýze je sestavena počáteční rozvaha, kalkulace nákladů a výnosů, plánovaný výkaz zisků a ztrát. Pomocí cash-flow autor zjišťuje předpokládané peněžní toky. Tyto finanční kalkulace jsou uvažovány na budoucí tři roky. V prvním roce jsou kalkulovány tři varianty vývoje - pesimistická, reálná a optimistická. Druhý a třetí rok jsou uvažovány pouze variantu pesimistické. Na závěr práce je zhodnocení hlavních celkových rizik celého projektu.
Klíčová slova: podnikatelský plán; marketingový mix; finanční plán; analýza rizik
Název práce: Business Plan Drink Tube Company Ltd
Autor(ka) práce: Nadrchal, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to create theoretical business plan of a company doing business on importing a specific product into the Czech Republic and selling it there. This plan is supposed to have chance to exist in real background as well and generate the profit. In the methodological section the author describes the way to create the business plan. In the practical part he describes it specifically. The author describes the planned venture, including the organizational structure and describes the product to which the business is based. The author analyzes the overall market and tries to predict the amount of sales over the subsequent years. Through the SWOT analysis the author describes the strengths and weaknesses of the project. The author suggests a marketing strategy, in which he deals with all parts of the marketing mix. In the financial analysis the author prepares the opening balance. He calculates costs and revenues; creates projected profit and loss account. In the cash flow part the author discovers cash flows expected. These financial calculations consider the upcoming three years. The first year the author calculates the development of three variants -- pessimistic, realistic and optimistic. The second and third year the author only considers the pessimistic variant. In conclusion, there is an evaluation of overall risks of the project.
Klíčová slova: marketing mix; financial plan; business plan; risk analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2010
Datum podání práce: 10. 6. 2011
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28734/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: