Analýza maloobchodní sítě v Klatovech

Název práce: Analýza maloobchodní sítě v Klatovech
Autor(ka) práce: Ježková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat maloobchodní síť se zaměřením na prodej potravin v městě Klatovy a zjistit, zda není počet prodejních jednotek nadbytečný. Posoudit počet stávajících prodejen vzhledem k počtu obyvatel a vzhledem k adekvátní ploše, která by byla pro Klatovy optimální. První část je zaměřena na jednotlivé pojmy a popisuje metody územní analýzy. V druhé části je nejdříve seznámení s Klatovy, jejich zajímavostmi a historií. Dále je charakteristika jednotlivých prodejen (maloobchodních jednotek zaměřených na prodej potravin) územní analýza Klatov a nakonec vyhodnocení dotazníkového šetření o nákupních zvyklostech a spokojenosti obyvatel Klatov s obchodní vybaveností.
Klíčová slova: územní analýza; Klatovy; maloobchodní jednotka; maloobchod
Název práce: Analysis of the retail network in Klatovy
Autor(ka) práce: Ježková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this graduation thesis is to analyze the retail network related to food products in the city Klatovy and to evaluate whether the number of the retail units is appropriate for this area. Assess whether the number of retail units corresponds to the number of the population and the optimal area for Klatovy. The first part is focused on the different concepts and describes methods regional analysis. In the second part there is described the history and sights of the city Klatovy. After that follows characteristic of individual stores (retail units focused on the sale of food products), regional analysis of Klatovy and finally the evaluation questionnaire on the citizen buying habits and satisfaction with shopping in Klatovy.
Klíčová slova: Klatovy; regional analysis; retail; retail units

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2010
Datum podání práce: 1. 12. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26976/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: