Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů

Název práce: Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Autor(ka) práce: Losová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu a marketingových strategií a základní východiska pro plánování marketingových strategií. Druhá kapitola obsahuje teoretický postup, kterým lze marketingovou strategii naplánovat. Ve třetí kapitole je navrženo praktické aplikování teoretických východisek pro tvorbu marketingové strategie AIESEC DT stáží a výsledná marketingová strategie doporučená pro období červenec 2011 -- červen 2012, tedy pro plánovací období AIESEC Česká republika. Metody použité pro sestavení práce jsou rešerše odborné literatury, sběr externích dat a sekundárních zdrojů a analýza průzkumů a dat poskytnutých organizací AIESEC z průzkumů, které AIESEC provedl v období říjen 2010 -- květen 2011, a z přihlášek, které AIESEC obdržel na DT stáže.
Klíčová slova: AIESEC; marketing; segmentace; positioning; marketingová strategie
Název práce: Proposal of marketing strategy and segmentation for international student organization AIESEC for student market
Autor(ka) práce: Losová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of this bachelor thesis is to design marketing strategy and segmentation strategy for purpose of international student organization AIESEC, which is also present at University of Economics, in Prague. The thesis is concentrating mainly on student market and marketing strategy for one specific programme AIESEC is offering. The programme is international short-term development traineeships (DT). Thesis is divided into three main chapters. First chapter outlines definitions of marketing, marketing strategy and basis of marketing strategy planning. In the second chapter, there is main focus on theoretical background describing the process of marketing strategy planning. Third part itself deals with designing marketing strategy for AIESEC DT internships using theoretical background described in second chapter. The marketing strategy is planned for period of July 2011 -- June 2012 according to planning period of AIESEC in the Czech Republic. Methods used to elaborate this thesis include academic literature search, data collection from external environment and data analysis. Data for the analysis were mostly granted by AIESEC itself from the researches they already conducted and from application forms received for DT programme.
Klíčová slova: positioning; AIESEC; segmentation; marketing strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 5. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16818/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: