Komunikační strategie charitativního projektu

Název práce: Komunikační strategie charitativního projektu
Autor(ka) práce: Gregová, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují ke komunikační strategii. Dále se věnuje popisu a analýze komunikačního mixu vybraného charitativního projektu. Součástí této práce je i shrnutí výsledků provedeného vlastního výzkumu, který se zabýval efektivitou použitých nástrojů komunikačního mixu. Poté jsou vymezena pozitiva a negativa zvolené komunikační strategie daného projektu. Protože mají charitativní projekty a organizace mnohá specifika oproti komerčním organizacím a protože tato specifika a odlišnosti se samozřejmě projevují také v komunikační strategie, je těmto specifikům a odlišnostem věnována v této diplomové práci patřičná pozornost.
Klíčová slova: komunikační mix; efektivita; charitativní projekt
Název práce: The communication strategy of a charity project
Autor(ka) práce: Gregová, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work deals with the definition of basic concepts relativ to communicationstrategy. It also deals with the description and analysis of the communications mixselected charity project. This will include a summary of the result carried out its ownresearch, which examined the effectiveness of the tools of communication mix. Havingdefined the positive and negative kontrast chosen communication strategy of the project. Because of thein charitable projects and organizations over many specificcommercial organizations, and because these particularities and differences, of course, also reflected in the communication strategy, the specifics of thesedifferences, and addressed in this thesis due attention..
Klíčová slova: a charity project; Efficiency; A communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 12. 2010
Datum podání práce: 28. 4. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30812/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: