Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích

Název práce: Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Autor(ka) práce: Burianová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit mezinárodní marketingovou strategii pivní značky Pilsner Urquell v exportních zemích a analyzovat její positioning. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je čtenář obeznámen se základními pojmy a teoretickými postupy z oblasti značky a jejího řízení. Ve druhé kapitole je blíže představena společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Je zde popsán profil společnosti, její historický vývoj, značkové portfolio a exportní počínání firmy. Třetí kapitola je zaměřena prakticky. Obsahuje analýzu mezinárodních politik firmy spojených se značkou Pilsner Urquell a konkrétní formy positioningu této značky na exportních trzích.
Klíčová slova: Pilsner Urquell; exportní trhy; positioning; mezinárodní marketing mix
Název práce: The integrated positiong of the brand Pilsner Urquell on foreign markets
Autor(ka) práce: Burianová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to present the international marketing strategy of Pilsner Urquell beer on foreign markets and to analyze the brand's positioning. The thesis is divided into three chapters. After the first chapter the reader is familiar with the basic theoretical concepts and methods of the brand and its management. The second chapter introduces the company Pilsner Urquell, a.s. It describes a company profile, its historical development, brand portfolio and export. The third chapter is focused on practice. It includes analysis of the international policies related to the brand Pilsner Urquell and the specific forms of positioning of this brand.
Klíčová slova: international marketing mix; Pilsner Urquell; export markets; positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 1. 2011
Datum podání práce: 20. 4. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30089/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: