Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti

Název práce: Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Koutníková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je provést analýzu fungování interní komunikace ve společnosti DCom a dát managementu této společnosti relevantní výsledky včetně možných příčin a důsledků v případě nesprávného fungování interní komunikace. Práce je členěna do tří kapitol. V první části je popsána společnost DCom, její produktové portfolio, současná situace a stav interní komunikace z pohledu vedení společnosti. Druhá část je věnována teoretickým východiskům interní komunikace, podmínkám pro její správné fungování, dále projevům a důsledkům nesprávně nastavené interní komunikace a také možným kanálům interní komunikace. V poslední kapitole jsem využila jednak teoretické poznatky z předcházející části, jednak popsala proces analýzy interní komunikace ve společnosti DCom a výsledky této analýzy.
Klíčová slova: interní komunikace; bariéry efektivní komunikace; firemní komunikace
Název práce: Internal Communication in the Chosen Company
Autor(ka) práce: Koutníková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse internal communication in the company DCom spol. s r.o. In the first part there is the descritpion of the DCom company. The second part is theorethical base - there is a characterization of communication, internal communication, its aims, channels and the consequences of internal communication errors. In the last part there is described the analysis of the internal communication in the DCom company and its results.
Klíčová slova: channels of internal communication; internal communication; barriers of internal communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 1. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29783/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: