Marketingové oživení Cool tour linky

Název práce: Marketingové oživení Cool tour linky
Autor(ka) práce: Majerová, Jolana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Havlíková, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je "Marketingové oživení Cool tour linky". Cool tour linka je společný projekt předních pražských výstavních institucí a dopravního podniku. Úvodní část představuje projekt s cílem zaznamenat jej i "pro příští generace". Cool tour linka byla z ekonomických důvodů ukončena. Diplomová práce proto směřuje ke zpracování nového konceptu Cool tour linky, který by obstál i v méně příhodných podmínkách. Při tvorbě návrhu jsou využity závěry z kapitol, které původní Cool tour linku rozebírají z hlediska návštěvnosti, aplikace marketingových nástrojů a SWOT analýzy. Jak v původní, tak i v nově navrhované Cool tour lince je zdůrazněn prvek spolupráce organizací pohybujících se v oblasti kultury a důležitost netradiční prezentace uměleckých sbírek veřejnosti.
Klíčová slova: Cool tour pas; Netradiční prezentace umění veřejnosti; Cool tour linka; Spolupráce v kultuře; Arts marketing
Název práce: Marketing Revival of 'Cool tour linka'
Autor(ka) práce: Majerová, Jolana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Havlíková, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this master's thesis is "Marketing Revival of 'Cool tour linka'". 'Cool tour linka' is a joint project of Prague's leading exhibition institutions and transport company. Introductory part presents the project with the aim to preserve it "for next generations" too. 'Cool tour linka' was terminated due to economical reasons. Therefore the thesis leads to formation of a new project, that would work under even less favourable conditions. Conclusions from the chapters that analyse the previous 'Cool tour linka' (analysis of the visitors' attendance, application of marketing tools, SWOT analysis) are used in the new project. Both the original and the newly proposed 'Cool tour linka' emphasize the element of cooperation of the organisations operating in the field of culture and the importance of unusual presentation of arts collections to the public.
Klíčová slova: Unusual presentation of arts the public; Cooperation in culture; Cool tour pass; Arts marketing; 'Cool tour linka'

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2010
Datum podání práce: 4. 5. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29344/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: