Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu

Název práce: Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu
Autor(ka) práce: Mrázková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Paleček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována vzájemným obchodním a investičním vztahům mezi Českou republikou a Čínou, dále čtenáři podrobněji představuje čínskou provincii Sichuan a její vztahy s Českou republikou. V závěru se pak zabývá založením společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. Samotná společnost je čtenáři představena ve druhé části práce, která pojednává o mateřské společnosti v čínském Sichuanu, o činnosti společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. a její produktové nabídce. Zajímavostí je poté pasáž o kulturních odlišnostech čínských zaměstnanců. Třetí část práce se zabývá marketingovou strategií společnosti na českém trhu. Rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu a celkovou SWOT analýzu společnosti. Poslední část práce je pak věnována expanzi společnosti do dalších států Evropy.
Klíčová slova: čínská investice; marketingová strategie; čínská značka
Název práce: Strategy of a chosen Chinese company when entering the Czech market and building up a position on this market
Autor(ka) práce: Mrázková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Paleček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is divided into four parts. The first part is focused on mutual business and investment relations between the Czech Republic and China, further it presents the Chinese province Sichuan in more details and its relations with the Czech Republic. At the end of the first part it is mentioned an establishment of a company called Changhong Europe Electric s.r.o. The company itself is described in the second part of the thesis. This part deals with a parent company in Sichuan, company activities and offered products. An interesting section is the passage about cultural differences of Chinese employees. The third part is focused on marketing strategy of the company on the Czech market. It describes all parts of a marketing mix and a whole SWOT analysis of the company. The last part of this thesis deals with a company expansion to other European countries.
Klíčová slova: marketing strategy; Chinese brand; Chinese investment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29141/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: