Vliv reklamy na spotřebitele

Název práce: Vplyv reklamy na spotrebiteľa
Autor(ka) práce: Homolová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Perdík, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa snaží zistiť do akej miery vplývajú reklamy na spotrebiteľa. Hlavným subjektom tejto práce sú reklamné techniky použité spoločnosťou Coca-Cola. Teoretická časť práce sa sústredí na vymedzenie marketingovej terminológie ako komunikácia, marketing, marketingový mix a marketingové stratégie. Praktická časť obsahuje analýzu postavenú na dotazníkovom prieskume. Štúdia prispela k zisteniu akým veľkým spôsobom reklama pôsobí na určitú cieľovú skupinu, tak isto ako iné sekundárne faktory ovplyvňujúce zákazníkovo vnímanie v čase nákupu.
Klíčová slova: marketingové stratégie; reklama; marketingový mix
Název práce: Vliv reklamy na spotřebitele
Autor(ka) práce: Homolová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Perdík, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce se snaží zjistit, do jaký míry vlívá reklama na spotřebitele. Hlavním subjektem této práce jsou reklamní techniky použité společností Coca-Cola. Teoretická část práce se soustředí na vymezení marketingové terminologie jako komunikace, marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu postavenou na dotazníkovém šetření. Studie přispěla k zistení jakým velkým způsobem reklama působí na určitou cílovou skupinu, stejně jako jiné sekundární faktory ovlivňujíce zákazníkovo vnímaní v čase nákupu.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingové strategie; reklama
Název práce: Influence of advertising on the customer
Autor(ka) práce: Homolová, Kristína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Perdík, Marek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This study has helped to conclude the level of influence of advertising on the customer. The main subject of research is the advertising techniques used by the Coca Cola Company. The theoretical aspect of the thesis concentrates on terminology in marketing such as advertising, communication, marketing, marketing mix, and marketing strategies. The practical aspect contains analytical research based on a conducted questionnaire. This study has contributed in determining the level of influence that advertising has on certain target groups, as well as the other variables that may influence consumer's perception in the market place
Klíčová slova: advertising; marketing mix; marketing strategies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27805/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: